Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.
Har I et showroom, hvor møblerne kan ses?
Vi er en ren internetbaseret virksomhed, som betyder at vi ikke har et showroom.
Har i alle møblerne på lager?
Vi har dele af vores udvalg på lager. Resten lagerføres af vores leverandører, der kommer fra hele Europa.
Hvornår holder BOBO udsalg ?
Vi har valgt at have faste lave priser hele året. Hvis vi kører en kampagne, så er det en der er nøje aftalt og forhandlet med vores leverandører, for at vi sammen kan give dig som kunde en ekstra skarp pris i en periode. Her kan du altid høre vores kundeservice ad, om der er en kampagne planlagt på et produkt.
Ift. ovenstående kan du i ro og mag købe dine møbler, når tid, penge og behovet er der.
Giver i rabat hvis man køber flere ting ?
Dette kan vi ofte gøre, fordi vi sparer penge på lager og på forsendelsen (som er gratis for dig). Så skriv endelig til os her og få et tilbud.
Kan man købe med EAN nr. ? (institutioner)
Ja ingen problem. Blot brug EAN funktionen i købsprocessen og husk at påføre EANnummeret. Bemærk at denne funktion kun er beregnet til institutioner. Ordrer oprettet af private i denne funktion, bliver annulleret.
Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation ?
Du henvender dig bare til os og fortæller, hvad der er galt. Det er en stor hjælp, hvis du kan sende et foto af fejlen, så vi på den måde evt. kan vurdere reklamationen. Vi tager os af din reklamation omgående og får det løst så hurtig som overhovedet muligt.
Kan jeg afhente møblerne i Roslev ?
Ja meget gerne, du kan dog først hente dem når du får en besked fra os, at de er klar. Leveringstiden er som regel kortere, når du selv afhenter.
Hvor lang tid går der inden i svarer på mail?
Hurtige svartider er alfa og omega for os. Vi svarer derfor alle kundehenvendelser via email inden for 4 timer i hverdagene.
Har du brug for hurtigere svar, så har vi også en livechat samt telefonbemanding, hvor du kan få svar med det samme.
Vores åbningstider lyder som følger:
Man-tors 9-15
Fre 9.30-15)